Brabantia
Brabantia – mert a házimunkák elvégzése feldobhat!
A Brabantia az otthoni rendszerezéshez, tároláshoz, tisztításhoz, mosáshoz és ételkészítéshez szükséges háztartási termékek világelső szállítója. Mi a története ennek a családi vállalkozásnak, és melyek azok az ötletek, amelyeket a Brabantia követ?
Brabantia – a márka története
A Brabantiát – egy holland családi vállalkozást – 1919-ben alapította Hollandiában, Brabant tartományban a tulajdonosok jelenlegi negyedik generációjának dédapja, Van Elderen, aki az első tejeskannákat és kancsókat alkotta Az első pedálos kukákat 1952-ben állították elő, az első ikonikus dizájn, a barna és ciklámenvirágú Patrice pedig 1969-ben jött létre. A Brabantia mára a világ minden táján megtalálható üzletekben, irodákkal és gyártósorokkall Ausztriától az Egyesült Államokig és Kínától Finnországig. Otthonok, éttermek, üzletek és irodák millióiban is megtalálhatók világszerte.
Brabantia – tegyük élvezetté a házimunkát
A Brabantia dizájnja mögött az az ötlet, hogy a házimunkát könnyebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé tegye.
Ahogy a Brabantia vezérigazgatója, Tijn mondja: Tudjuk, hogy sokan nem szeretnek házimunkát végezni. De életünkből akár 6 évet is ezzel töltünk. Az idő pedig túl drága ahhoz, hogy elvesztegessük. Miért ne gazdagíthatná mindennapjait, tanulná meg szeretni azokat? Örüljön az apró dolgoknak, hagyja, hogy felemeljék. (...) A Brabantiánál azért vagyunk itt, hogy segítsük gyönyörűen megtervezett termékkoncepciókkal a kellemes életet és ajándékozást. Ígéretes koncepciók, amelyek fenntarthatóan készültek, és jobb világot hagynak az elkövetkező nemzedékek számára. És hogy élvezd."
A Brabantia szereti a fenntarthatóságot
Amikor a Brabantia vállalat által követett elképzelésekről beszélünk, lehetetlen nem beszélni a fenntarthatóságról. A Brabantia szereti bolygónkat, és kötelezettséget vállalt amellett, hogy 2035-ig teljesen újrahasznosítható kialakításra vált! Valójában már azelőtt elkezdték az újrahasznosítást, hogy a kifejezést feltalálták volna, és a sűrített tejet tartalmazó dobozokat új csészékké alakították már az 1940-es években. A termékek újrahasznosíthatósága azonban csak az egyik arculata a Brabantia Föld iránti elkötelezettségének. Termékei strapabíróak és több funkciót is ellátnak, hulladékgyűjtő edényeiket a hulladék szelektálására, szárítóállványaikat és forgószárítóit a természetes szárításhoz, az élelmiszer-pazarlást megakadályozó üvegeket, sőt, még az okos vasalódeszkahuzatokat is a hatékonyabb vasalás érdekében fejlesztették ki. Mint látható, a környezetbarát tevékenység a Brabatia egyik legnagyobb küldetése, és minden egyes termék tervezése mögött ez áll.
Együttműködés művészekkel és dizájn díjak
Annak érdekében, hogy ügyfeleinek élvezetes otthoni takarítási élményt nyújtson, a Brabantia különböző tervezőkkel és művészekkel működik együtt. 2015-ben a Brabantia összeállt Orla Kielyvel, a nemzetközileg elismert londoni tervezővel, aki imádja a mintákat, színeket és textúrákat, és akit a The Guardian „a nyomatok királynőjének" nevez. Retro ihletésű nyomatai tökéletesen illeszkednek a Brabantia stílusához, és stílusos lakberendezési tárgyakká varázsolják például a szemeteskukákat.
Több mint 100 éves története során a Brabantia számos rangos formatervezési díjat nyert el, mint például a Dutch Design Award (DDA) vagy az iF Design Award (a SmartLift rotációs szárítóért). 2019-ben a Brabantia elnyerte a tekintélyes GIO-díjat és az Eredetiségért Különdíjat a Bo Touch Bin-nel, a szemeteskukát elegáns lakberendezési tárggyá való alakításáért.
A termékek és azok minősége
A Brabantia jó minőségű termékeket kínál modern terekbe. A legnépszerűbb termékeik a következők:
- elegáns és stílusos szemeteskukák (pedálos kukák, érintősek, komposztáló edények)
- kenyértartók minden méretben és sokféle színben
- stílusos szennyestartók
- élelmiszertároló edények a tökéletes kamra elrendezésért
- fürdőszoba-kiegészítők
- konyhai eszközök és edények
Minden Brabantia terméket magas minőségi szabványok alapján fejlesztettek, gyártottak és teszteltek, és a Brabantia 2-10 év garanciát biztosít vásárlóinak (terméktől függően).