Eva Solo
Eva Solo – márkatörténet, küldetés és design ikonok
Ki volt Eva? A márka története
Az Eva Solo egy dán tulajdonú családi vállalkozás, amelyet Kai Rohde Fog alapított több mint 100 éve. A céget az ügyvezető igazgató lányáról, Eváról nevezték el, és jelenlegi tulajdonosa a család negyedik generációjának képviselője - Jan Engelbrecht, Eva fia. Az Eva első formatervezési klasszikusa az 1952-es kenyér- és hússzeletelő gép volt, de a cég tervezői nyomon követték a modern otthon fejlődését, így hamarosan elkezdtek olyan konyhai eszközökkel előállni, amelyek nem csak megkönnyítették a konyhában való életet, de elég stílusosak voltak ahhoz, hogy szem előtt hagyják őket az 1970-es években népszerűvé vált egyterű konyhákban.
1997-ben Eva piacra dobott egy kis konyhai eszköz sorozatot, amelyek nagyon népszerűvé váltak. A termékcsalád az Eva Solo nevet kapta, mivel „szóló" termékekből állt. Olyan nagy és tartós sikert arattak, hogy 2010-ben az egész céget Eva Solo névre keresztelték. Napjainkban az Eva Solo, amelynek központi irodája közvetlenül a dániai Koppenhága mellett található, világszerte ismert termékei funkcionális és kiváló minőségű dizájnjáról.
Eva Solo küldetése és értékei
A cég célja érzelmes, minőségi és innovatív háztartási kellékek kínálata – olyan termékek, amelyek kifejezik vásárlóik személyiségét, ugyanakkor innovatívak a design, a funkcionalitás és az anyagválasztás tekintetében. A márka négy alappillére a következő: szenvedély, tisztesség, innováció és üzleti érzék, és ha az ügyfelek otthonáról van szó, az Eva Solo termékeknek könnyebbé és stílusosabbá kell tenniük mindennapi életüket.
Eva Solo termékek – „Igen, de…"
1949-ben Eva piacra dobott egy fedővel ellátott lisztszórót, amely citrusfacsaróként is szolgált. Ez a kettős funkcionalitás egy új ötlet volt, és az „Igen, de…" kifejezés népszerűsítette. Igen! – Ez egy lisztkeverő… de egyben citrusfacsaró is! Az Eva Solo ma is a modern otthon fejlesztésére és az élet megkönnyítésére törekszik azáltal, hogy minden egyes termékből a legtöbbet hozza ki, hogy azok ne csak szépek és tartósak legyenek, hanem funkcionálisak is.
A cég katalógusa nem csak konyhába, hanem étkezőbe, nappaliba, fürdőszobába és kertbe is tartalmaz hasznos termékeket, és három márkából áll: Eva Solo (háztartási eszközök otthonra, a következő termékkategóriákkal: főzés, tálalás , nappali és kültéri), Eva Trio (konyhai edények, konyhai eszközök és porcelánok, amelyek a professzionális minőséget tükrözik otthonában) és az Eva (termékek sorozata sütőben való sütéshez és főzéshez: puha szilikonformák kenyérsütéshez és süteményekhez, sütőformák és kenyérformák tapadásmentes SLIP-LET® bevonattal).
Eva Solo tervezők és dizájn ikonok
Az évek során a vállalat szoros munkakapcsolatokat épített ki vezető tervezőkkel és kézművesekkel. Az Eva Solo történetének egyik legkiemelkedőbb tervezője a Tools tervezőpáros volt, amelyet Claus Jensen és Henrik Holbæk vezettek, akik 15 éven át minden egyes terméket terveztek.
Az 1970-es évek végén a vállalat együttműködött a híres tervezővel, Ole Palsbyvel, aki megtervezte az Eva Trio márkát alkotó edények és serpenyők tökéletes sorozatát. Ezek a termékek jellegzetes formatervezésükről, valamint keverhetőségükről és párosításuk képességéről ismertek, a minőségük professzionális, valamint ezek a serpenyők egymásra rakhatók.
Eva Solo Thomas Pedersennel és az ARDE tervezőstúdióval is dolgozott, amely Skandinávia egyik vezető szakértője a bútortervezés területén.
Az évek során az Eva Solo márka több mint 200 nemzetközi formatervezési díjat nyert, köztük az iF Product Design Awards, a Good Design Awards, a Red Dot Design Awards és a Designpreis díjakat. Az Eva Solo termékcsalád legnépszerűbb termékei:
- Eva Solo vizeskancsók (cseppmentes)
- Tea és amp; kávétermékek
- Legio Nova sorozat – étkészlet és sütőformák gyűjteménye
- Madáretetők