1. Milyen helyzetekben fogja használni az eljárást
Visszatérítés - a szerződéstől való elállás
- Az áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni.
Reklamáció
- Az áru szállítás közben megsérült.
- Valami hiányzott a szállítmányból.
- Az árut a jótállási időn belül szeretné reklamálni.
2. Mire számíthat
- A visszaküldés mindig ingyenes.
- Önnek 60 napja van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
- A reklamációkat haladéktalanul, legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napon belül kezeljük.
- Ha eláll a szerződéstől, 14 napon belül visszatérítjük a pénzét.
3. Hogyan kell csinálni
- Ha visszatérítést vagy reklamációt szeretne kérni, kérjük, használja az alábbi online űrlapokat.
- A szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében jól csomagolja be az árut.
- Válassza ki a visszaküldés módját (a lehetőségek itt találhatók), és küldje el nekünk az árut.
- Folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt a feldolgozás állásáról.
Kérjük, töltse ki az online űrlapot a visszaküldés vagy a reklamáció igényléséhez:
Válassza ki a visszaküldési módot
Átvétel DPD futárral vagy átadás DPD átvételi ponton
- Rendelje meg online a visszahozatalát itt.
- A címre érkezéskor egy futár kézbesíti a szállítási címkét.
- A DPD kézbesítési ponton történő átadáskor ragassza rá a címkét a csomagra, amelyet az űrlap kitöltése után e-mailben kap meg.
Packeta
- Vigye a csomagot bármelyik kézbesítési pontra (a listát itt találja), és mondja meg a kezelőnek a 92771537 kódot.
- A csomag címkéjét az üzemeltető a kézbesítés helyén nyomtatja ki.
Bármelyik fuvarozóval
- Kérjük, küldje el nekünk a info@kulina.hu címre a szállítási bizonylatot, mi visszatérítjük Önnek a szállítási költséget.
KULINA Group a.s.
Frogman s.r.o. / 22736
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
30 kg/60 cm feletti túlméretezett termékekhez
- Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal:
info@kulina.hu
Nem találta meg, amit keresett?
Minden a vásárlásról a KULINA-nál